wtorek

Recenzja pędzli Mario Luigi

Hej ! ;) 

Jestem nową redaktorką na tym blogu.  Interesuje się modą, makijażami, urodą itp. Mój znajomy-Karol, dobrze o tym wie, dlatego z łatwością uległ mojemu urokowi i zgodził się abym pomagała mu w tworzeniu tego bloga. 
Mam nadzieję, że wasze wrażenie o mnie będzie bardzo podobne do tego, jakie wywarłam na Karolu. Postaram się pisać regularnie, dzielić się z wami "trikami" w makijażu, tajemnicami, trendami mody i skutecznymi dietami. Mam też nadzieję, że spodobają się wam moje posty. Bardzo bym tego chciała. ;) To wszystko o tym co chciałam wam przekazać. 

Teraz coś extra ! Recenzja pędzli do makijażu Mario Luigi
Na początku chciałam bardzo podziękować allegrowiczowi invest9 , który przesłał pędzelki za darmo. 
Polecam zakupy u tego allegrowicza, gdyż : 
· Jest bardzo szybki i przyjemny kontakt e-mail. 
· Expresowa wysyłka. Na pędzle czekałam tylko dwa dni. 
· Produkt zgodny z opisem. 
· Wszystko wyjaśnione na stronie z produktem. 

Przejdę teraz do pędzli. :) Moje pierwsze wrażenie: O JEJKU ! Zobaczyłam śliczne różowe etui o dość dużych rozmiarach, co od razu mnie ucieszyło. Otwarcie go było samą przyjemnością. Każdy pędzelek ofoliowany + do niektórych dołączona plastikowa osłonka. Pędzle są odznaczone firmą : Mario Luigi
Jest ich 18 i są naprawdę śliczne. W PAKIECIE znajdują się : 
· 2 wachlarze : mały i duży
· pędzel duży do pudru 
· pędzel do różu (skośny) 
· spirala
· szczoteczka do brwi 
· gąbka do powiek
· pędzelek do ust
· 10 pędzelków do powiek 
+ ETUI oraz instrukcję obsługi, opis i który pędzel do czego służy i jak je konserwować.


Pędzle są świetne ! Zacznę od pędzla do pudru. Więc jest on wykonany z sobola. Troszkę twardy ale to nic nie szkodzi. Jest duży i funkcjonalny. Podobnie jest z wachlarzami i pędzlem do różu. Włosie trzyma się na swoim miejscu. Duże, drewniane rączki sprawiają, że pędzle bardzo przyjemnie się trzyma. Pędzle do powiek są rewelacyjne ! Są mięciutkie i bardzo pomagają w makijażu dziennym jak i w każdym innym. Dobrze nakładają cień na powiekę. Cień nałożony tymi pędzlami trzyma się znacznie dłużej niż zwykła gąbką. Pędzle powodują, że makijaż jest bardziej profesjonalny. 
Bardzo polecam kupno tych pędzli ! Ich cena naprawdę jest słuszna. Nie sądzę by pieniądze wydane na ten zestaw były pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Więc na pewno nie będziecie żałować.. :) 


Pozdrawiam ! Buziaczki.. 

Zestaw Mario Luigi KUP TUTAJ !