czwartek

Recenzja paski wybielające Blend-a-med

Hej Wam !


Recenzja pasków firmy Blend-a-med . 
Paski na przetestowanie dostałem od allegrowicza stomDENTAL



Co do wysyłki:

  • Natychmiastowy i sprawny kontakt !
  • Bardzo szybka przesyłka , bez żadnych problemów . 
  • Bardzo dobrze zapakowana .
Recenzja pasków :

Paski trzymają się bardzo dobrze na zębach , nie spływają.Nie czuć żelu .
Nie czułem żadnej nadwrażliwości , zęby nie bolały .
Efekty są , zniknęły duże przebarwienia ,zęby bielsze o parę odcieni . Ogólnie jestem  zadowolony z efektu , ale to jednak tylko przebarwienia , nie wybielenie do chcącego efektu ALE ja miałem tylko 7 pasków na test więc kupując cały zestaw u tego allegrowicza myślę , że efekty były by bardzo zadawalające !

Paski do zakupu TUTAJ.

POZDRAWIAM I ZACHĘCAM DO ZAKUPU!