sobota

AA Naturalna Stymulacja Krem przeiwzmarszczkowo-wygładzający na dzień do cery suchej i normalnej

AA Naturalna Stymulacja Krem przeiwzmarszczkowo-wygładzający na dzień do cery suchej i normalnej.

Na początek krótki opis :
Receptura kremu zawiera najważniejsze składniki odżywcze, które zapobiegają utracie elastyczności skóry i nadają jej gładkość. Kompleks witamin C+E wspomaga proces wytwarzania i regeneracji kolagenu, przywracając skórze zdrowy koloryt i blask. Omega 3+6 zapobiegają przesuszeniu skóry, opóźniając proces powstawania zmarszczek. Ekstrakt z kakao, stymulując produkcję beta-endorfin – 'cząsteczek szczęścia', zapewnia skórze odprężenie, ujędrnia ją i wygładza. Filtry UVA i UVB gwarantują ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Alantoina łagodzi podrażnienia. 

Po zużyciu połowy opakowania, stosowałam codziennie rano, ewidentnie widać wygładzenie skóry, polepszenie jej napięcia oraz nawilżenie. Nie jest to może krem dla mnie gdyż nie mam jeszcze 30 lat, ale z efektów jestem bardzo zadowolona. Moja twarz po stosowaniu tego kremu stała się jakby jędrniejsza, a skóra na niej grubsza. Ma on troszke specyficzny zapach. Dla mnie jest on do zniesienia. :) Innym może sie podobać. Od razu po nałożeniu tego kremu czułam dziwne zmiany na mojej twarzy. To bardzo pozytywny znak ! Mozna powiedzieć, że czułam jego działanie ! :) 
Krem jest świetny ! Po prostu niebo ! Bardzo polecam kupno tego produktu. 

Dziękujemy serdecznie drogerii BioGaleria.pl za przesłanie produktów i współpracę.