sobota

AVENE Cleanance K

AVENE Cleanance K


Avene Cleanance K to krem usuwający zaskórniki, sebo-regulujący.
Cleanance K przeznaczony jest dla skóry tłustej z niedoskonałościami, sprzyja eliminacji krostek i zaskórników. Nawilża, matuje i działa złuszczająco na naskórek. Sprawia, że skóra staje się gładsza, bardziej jednolita. Udoskonalona forma galenowa Cleanance K (lekka, nietłusta konsystencja) jest przyjemniejsza w aplikacji, pozostawia skórę zmatowioną. 

Moje refleksje o tym kremie są ambiwalentne. Krem na prawdę dobrze sobie radzi z wągrami i pojedynczymi  krostkami (tylko nakładając krem punktowo na krostki). Przy stosowaniu kremu na całą twarz moja bardzo dobra opinia na temat tego kremu zmieniła się. Krem wzmógł wydzielanie łoju. Bez względu na to stosowałem krem przez długi czas. Zero poprawy. W końcu przestałem stosować krem i powoli wszystko wraca do normy. Podsumowując krem spisuje się świetnie nakładając go punktowo na krostki. Sprawdza się również świetnie w zwalczaniu wągrów. Lecz na stosowanie na całą twarz stanowczo NIE. 
Chciałbym tylko przypomnieć, że każdy z nas ma inną skórę i to że u mnie krem (na całą twarz) się nie sprawdził nie znaczy, że u was będzie tak samo. 

POLECAM 
w stosowaniu punktowo na krostki. W tym krem radzi sobie ŚWIETNIE!

Dlaczego warto kupić krem właśnie w internetowej aptece

-Jedyna sprawdzona i rzetelna apteka. 
-Bardzo przystępne ceny.
-Bardzo szybka i tania wysyłka.
-Świetna, profesjonalna i bardzo miła obsługa. 

POLECAM 
ZAKUPY W TEJ APTECE!